sluta bara !

JAG BLIR SÅ JÄVLA SUUUR !

klaga aldrig på att någon förändras !
ni förändras också ju , eller hur ?
ni fattar tydligen inte att det sårar folk när ni bara klagar ?
varför ska rykten och sånt spela roll ?
och JA JAG LÄGGER MEJ I saker jag inte har med att göra , men mina vänner är mitt liv !
därför lägger jag mej i om ni kaxar mot dom , 2bad huh ?
om ni petar på min fru eller nåt , vem som hellst av mina vänner får jag aggro ja , konstigt ?
 - nej inte alls ! jag älskar dom , tänk er om nån kaxar och klagar på er 24/7 ?

Jag har råkat ut för detta och flera av mina vänner , man blir fett sårad när folk bara klagar och ställer krav.
om ni bara ska klaga behöver ni inte ens öppna eran lilla äckliga käft , okej ?
och mina aggritions problem är dåliga , ja ! men jag försöker faktiskt . och det kanske har lite med er att göra också ?
något att fundera på ja !

ta åt er och tänk efter , ni sårar samma personer som ni sen förväntar er ska finnas där för er , seriöst hur funkar det tror ni ?


Kommentarer
Postat av: Din Fru

Jag håller med dig till fullo!

Det är så jävla dålig stil, men jag är så jävla glad att du alltid finns oh stöttar mig!<3

2010-09-12 @ 20:19:43
URL: http://thaaatgirl.blogg.se/
Postat av: Din syster<3

vad har hänt sötnos ?

finns alltid här!

om jag inte är i köket , för då finns jag där ;D

nä förlåt kass morgonhumor xd

2010-09-13 @ 06:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0