outfit :)

blablabla hej ! :)
skoldagen va seg men vi slutade iallafall tidigt.
lovade katarina att bli godkänd på glosorna eftersom jag inte gjorde mycket alls på lektionen , så det blir till att träna ! :o
aja , spanskalektionen va faktiskt kul eftersom jag satt och snackade med Paulina , Hampus och Tobbe :)

igår köpte jag den efterlängtade kepsen ! :D
kastar nog upp en bild på det :)
och jag behöver nog egentligen städa för det är godispapper och sånt överallt och golvet är täckt med kläder :/
kanske också komer synas på bilden då ;) menmen , det är charmigt tycker jag :3

jag mår inte allt för bra just nu , har fått höra lite tråkiga nyheter och så.
funderar på att dra volymen i max och gå och lägga mej , för ger man det bara tid löser det sig nog !
Livet är ju som en treo , right ?
orkar inte skriva mer ganska trött och så , menmen pussen på er ! <3

det va längesen jag la upp en dagens outfit , så här kommer en :


oredigerad och vacker ;)


Kommentarer
Postat av: svar til ehhahh

du är äcklig , vem ?

jag vill inte behöva sätta lösen ellr ta bort bloggen eller liknande. är du ett pervo kan du ju bara sluta läsa min blogg för annars kommer jag få nåt jävla anfall på dej , och är du inte pervo kan du ju säga vem du är ?

och om det är så folk ser mej för sånna bilder funderar jag starkt på att ta bort inlägget !



och ehm , ja , det stavas "sköna" inte "skjöna"

2010-09-05 @ 02:15:07
URL: http://lillaminii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0