hälsade på min sjukling ! :D

Åhhhhhhhhh , vad jag mår bättre !
Just när jag skulle gå och lägga mej och hoppas att allt löser sig så fick jag ett sms av Kajsa .
den där tjejen är fan inte dålig på att göra mej glad !
hon har ju inte mått så bra och därför inte vart i skolan och fyfan vad jag har saknat henne ! <3
så jag cyklade iallafall över dit i en helvetes motvind men va helt plötsligt på bra humör :D
så jävla underbart att få snacka med henne igen och allt .
Imorn kanskekanskekanske hon kommer till skolan :DD
men efter att hon hade tagit en såndär tablett gick det typ en timma och sen blev hon jätte trött .
jag kanske borde ha sånna mot mina sömnproblem ? ;)
menmen , jag cyklade hem då iallafall , men huvudsaken va ju att jag träffade henne !
tycker så sjuuukt synd om henne , och när hennes internet inte funkar heller , jag hade dött :o

menmen lovade ju catarina att fixa spanskan så får väl göra det nu antar jag ?
också ska alla logga msn så inte jag har tråkigt :)



en inte särskillt ny bild på mej och bäbi <3


Kommentarer
Postat av: Amanda

Älskar bilden!:)<3

MÅSTE träffa lilla kajsa snart innan jag får damp!<3

hoppas hon kmr tbx till skolan igen men det är bara det att jag är sjuk nuD:<333

2010-09-01 @ 20:43:57
URL: http://missglamorous.devote.se
Postat av: svar till Amanda

Åhnej , år du också sjuk ? D:

jao , kajsa är söt på bilden :)

.. och irl ;d

2010-09-01 @ 21:47:40
URL: http://lillaminii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0