hackad + dagen :)

idag har jag varit ovanligt glad , inte fått många aggro ryck alls ;)
konstigt efter gårdagens panik"kajsa" skrev till mej på bdb och kallade mej omogen osv.
dock gick jag inte riktigt på det och jag hade helt rätt , bdb:n va hackad !
så om den lilla äckliga hackern läser så skulle jag helt klart va mindre sur om du erkände än om jag måste komma på det själv .
för jag kommer komma på vem du är !

skoldagen va faktiskt helt okej ! :)
om jag håller mej på detta humöret och alltså inte får ryck när folk retas kan denna terminen kanske bli bra ändå ?
jag menar trots dom deprimerande (men väntade) beskeden om att jag inte får byta klass .
alltså kommer jag gå kvar i 8c och inte byta till 8b :(

juste , killarna i klassen tycks ha fått för sig att jag är kedjerökare och när jag ville ha tillbaka tian Adde hade tagit lät det ungefär såhär:

- ge mej min tia !
- varför ?
- Jag behöver den .
- för att köpa cigg ? ;)
- men nej , ge mej den bara .
- du klarar dej verkligen inte utan cigg !
- men jag röker inte och jag har ändå bara trettio kr med mej -.-'
- aha , vaddå då ?
- det skulle ändå inte räcka till cigg ! ;)
- jaså hur vet du det ?

*han kastar tian till Petter och jag vänder mej om för att ta den*

- snäääääääälla petter ! ... oj hej .. ;$$

ja , där bakom mej stog våran vicerektor , men som tur va verkade hon först ironin i det hela och att jag inte är varken knarkare , kedjerökare , eller "passiv kedjerökare" som Anton säger :)
 
men nu borde jag nog bädda sängen så jag kan sova :)
imorn blir det överby med Kajsa gissar jag .. ?
måste även försöka få ut det sista ur min underbara hudkräm som luktar choklad ! <3
aja , någon som bryr sig ? nattinatti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0