glass och paj snart ! :)

åhh , så skönt att ha en myskväll hemma med mamma framför tv:n !
vi har bråkat så ofta det sista ju , och när vi inte har gjort det har hon jobbat eller jag vart ute.
men man har ju trots allt innerst inne världens bästaste mamma :)
.. och det säger jag inte alls bara för att jag vet att hon fixar glass och paj åt oss nu ;)
jätte trött eftersom jag sover så dåligt på nätterna men då tänkte jag att det fixar sig om jag inte somnar på dagen även om det va längesen jag sov nu :)

idag har inte vart en allt för bra dag alls faktiskt.
usch nej , det behöver vi inte prata om här iallafall ju ! :)

jag känner på mej att mitt humör i skolan imorn inte alls kommer va på topp .
så jag är glad om alla bara håller käften och låter mej va ibland !
vore extra bra om pojkarna kunde göra det ?

tur som fan att vissa finns asså ! <3


älskar verkligen er tjejor ! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0