gårdagen .

hemma nu , tråkigt.
det regnar ute och blåser . kallt är det också.
fredagen spenderade jag med kajsa på överby och i vänersborg .
det va sjukt kul , som vanligt :)
köpte inget men får släpa dit mami och köpa t-shirts åt mej , måste ha !
på bussen hem träffade vi några skojiga blattar .
jag förstår verkligen inte det där med rasism , vad är det för skillnad ?
och nej , blatte är inte rasistiskt uttryck , dom är faktiskt blattar !
aja , skojiga som fan va dom , hehehe , och sen va det ju inte fel med uppmärksamhet ;)
säg någon som inte gillar det liksom ? både jag och Kajsa njuter av det iallafall , hehe .

inte mycket mer att säga , bilder från kvällen ploppar upp i nästa inlägg antar jag :)
kyss på rumpan ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0