Mina tjejor <3 :)

Jag tänkte göra ett inlägg om världens finaste tjejor :)
alla andra , ni betyder också massa , ta inte illa upp !

My 'Lillasyster' Follinger ,
Jag älskar dej av hela mitt hjärta du är verkligen som en lillasyster.
Vi har känt varandra i 12 år ! shit liksom ?
12 år är ju rätt lång tid . Jag älskar dej så sjuuuuuukt mycket plutten ;)
Du är så fin , och en dag kommer du nå riktigt långt.
Finns inte många som känner mej som du .
du är mitt allt , lillasyster jag älskar dej av hela mitt hjärta !



Paulina 'zera' 'Paowpaow' Hvit ,
Vi känner mest varandra genom Kajsa , men jag är otroligt glad att vi lärde känna varandra !
du är en så otroligt fin person så det finns nästan inte . Dunderawesome helt enkelt :)
vi har kanske inte så väldigt mycket minnen än , men de vi har är underbara !
och lätt att det ska bli fler också ju ? hahahaa , och bussarna ;d
"tandställnings power + lollos perfekta tänder" det är sånt som får min värld att snurra <3
eller när jag du och kajsa tältade på din trädgård , minns du ?
hahaha , får jag be dej om en tjänst , HÅLL KÄFTEN OCH LIGG STILL NÄR DU SOVER !
Du är underbar bäbi , och jag älskar dej så sjuuuukt mycket , kanske borde träffas snart (aa'
Älskling , du betyder ! <3






Kajsa 'Lillefot' 'Min fru' Olsson ,
Vart ska man börja ? du vet ju radan att jag älskar dej cheyen ?
Du är min fruu , och vi måste verkligen köpa ringar ! Shit sånt får man ju inte glömma :o
hahahaha , och våran söta son , synd bara att han håller på att dö :(
hela sommaren är full med minnen också , fallens , nossebro , liseberg osv.
Vi gillar samma typ av killar (i vanliga fall) , samma typ av kläder och samma musik .
det är helt jävla otroligt ! vad hade jag gjort om jag aldrig lärt känna dej ?
hahaha , du är verkligen så fett mycket för mej älsklig , lämna mej aldrig ! <3
thaaatgirl.blogg.se





Amanda 'Tagg' 'Halvbror' Larsson ,
Du är verkligen en av dom snällaste som finns !
Du pratar aldrig skit , du ljuger inte , du gör ingenting du inte borde göra.
Så sjuuuukt söt är du också , och jag skulle dö för att kunna sjunga som du gör !
Synd att vi inte träffas mycket på fritiden , men det kan man ju ändra på ? ;)
Och jag älskar din humor bäbi , hahahah :D
Något mer ? man skulle ju kunna påstå att vi har samma smak vad det gäller killar ;d
och b-språk , osv ..
Jag älskar verkligen dej halvbror , massa jätte mycket <3
missglamorous.devote.se






Ellinor 'Piff' 'Syster' Lindström ,
Bara syster , nöjd nu ? ;)
inte lillasyster ävän om du är ett år yngre ?
asbra iallafall tycker jag , jag vet jag är awsm :)
vi är verkligen varandras motsattser , olika intressen , målsättningar och drömmar.
men vi passar ändå på nåt sätt , kanske är bara för att vi är så sjuukt olika ?
Vi småbråkar helatiden men brukar bli sams ganska fort igen .
och även om du ibland känns dömande så vet jag att du finns när det gäller !
och det är ju då det räknas , egentligen ..
och så vet jag ju att det inte alls är så du menar det.
du är dunder bra tjejen , jag älskar dej ! <3




Så , det va mina fem tjejor :)
Visst är dom fina ?
hahaha , aja , puss :* <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

så här är det , jag älskar dig , men när du lägger upp så otroooooligt fina bilder börjar jag fundera .

men jag finns ju faktiskt här för dej hjärtat <3

2010-10-11 @ 06:39:04
Postat av: Anonym

den är fin ju :o <3

2010-10-19 @ 13:22:29
URL: http://lillaminii.blogg.se/
Postat av: Paulina<3

Aww! älskar dig söötaste!:*<3

2010-10-23 @ 15:04:36
URL: http://paowpaow.blogg.se/
Postat av: therese björklund

älskar dej mer bäbi ! <3

2010-10-28 @ 20:52:39
URL: http://lillaminii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0