senaste + taggad iför sthlm :)

inte hunnit skriva på ett tag nu då ;d
I måndags va jag med Kajsa i thn , hhehe , som vanligt ? ;)
asnice iallafall och så då ju.
sen tisdags så tränade jag , hahahaa skakarooompaah :D
onsdag köpte jag två par nya skor , ett par viking kängor eftersom jag ska på vandring snart och ett par DC skate skor bara för att ;)
shit vad mina fötter har växt , trodde jag köpte 39 men dom är 40,5 såg jag nyss !
shit eller ? :o
trodde jag hade 36-37 i sko storlek xd
fast liiite stora kanske dom är , men inte alls mycket !
packar just nu inför sthlm , taggad som fan :D
kommer ju hem på söndag kväll/natt men 3 dagar är också nice :)

förra gången i sthlm:


På stan i sthlm :)


clarion hotell :)


feest ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0