Paradise Hotel ! :)

Paradise Hotel är ett så sjuukt underhållande program !
dock är det ju ganska galet om man säger så , och man bör verkligen inte ha detta folket som idoler !
själv tycker jag mest att tjejerna är bitchiga och går runt och snackar massa skit , vilket även JeanPierre gör ..
fast , vad som hellst för att vinna .. iguess :)
Men Johannes , Petter , Andreas och Emanuel har faktiskt lite stil också.
dom ser inte så jätte bra ut kanske men typ .. charmiga på något sätt ;)


Årets tävlande , vad tycks ?



Andreas & Emanuel :)
båda är sjuukt charmiga , fast Andreas är något mer tillbaka dragen .
Emanuel har väldigt star personlighet vilket jag gillar och gotlänska är ju FTW :D



Johannes & Petter :)
Jätte gulliga killar båda två tycker jag , fast egentligen inte riktigt min stil.
Johannes är sådär charmigt blyg , och eftersom jag älskar tatueringar är ju Petter awsm !

 


Tova & Lina :)
De nya tjejerna , övriga deltagare fick rösta om vem som skulle va kvar och det blev Lina.
Själv tycker jag att hon är lite överdriven och så , visa pattarna första kvällen.
men Tova va faktiskt lite för blyg , fast hennes tatueringar va urfina ! :)


Tyckte inte alls dessa bilder va smickrande för någon , allra minst för Johannes , men det va dom jag hittade .
Finns något fel på alla bilderna , dålig fotograf vill jag säga !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0