vänner ♥

Jag har tänkt nu ..
Vad hade man gjort utan vänner ibland ?
Så fort allt känns nere och cp så skänker man en tanke åt dom och allt blir lite bättre helt plötsligt.
Jag mår piss när jag ser hur snett vissa landar , men jag vet ni är starka och kommer ur det snart ♥
Jag är så sjukt glad att jag har vissa , och dom vet nog vilka dom är !
Jag har vänner till jag bara kan gå till direkt när jag mår dåligt , jag vet dom kommer och möter mej och låter mej komma in , vad det än gäller !
Jag skulle inte kunna klara ett liv utan vissa , ni som är dom där speciella
Mina vänner är som min familj , syskon , fru , halv syskon osv , jag älskar verkligen er !
Ni vet nog vilka ni är , ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0