senaste ;)

Jag är otroligt trött nu.
Jag orkar inget alls , detta fuckar mitt humör också.
illailla , men det löser sig nog :)
igår va det asnice när man drog iväg till mlrd för att träffa 'lillsyrran' ,
hon tog med sig Lollo och Jennifer , vill få kalla henne Jeff så det gör jag nog nu :)
jag blev typ känd i mlrd eller nåt ju för när man kom hem hade halva mlrd checkat min bdb.
cp barn dom är ;)
iallafall dom jag inte har en jävla aning om vilka dom är , haha , närrå kolla om ni vill ;)
Jag och My hade lite seriösa konversationer om hennes familj och en hel del oseriösa !
sen lite senare blev det typ att se på när bandykillarna tränade och dra hem igen .

idag va det prov , som vanligt.
tänkte dra till uddevalla men orkar helt enkelt inte , är sjuuukt trött !
får se om man kan hitta på nåt lite senare ist :)


Kommentarer
Postat av: ellinor

du måste läsa min blogg :o<3

2010-10-14 @ 08:14:36
URL: http://thattone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0