Dygnar , igen .. ;)

shushu !
nyss va det nån som klagade på att jag däckade i min uderbart sköna säng ,
och sen ligger hon själv och halvsnarkar innan hon upptäcker att hon måste på toa ;)
hhahaha , Kajsa undrade hur det kommer sig att man alltid dygnar hemma hos mej ,
klurigt det där du ;d
vi träffade en sjuuukt snäll kille i uddevalla också btw , borde fan tagit hans nummer (aa'
aja , efter uddevalla blev det en liten sväng till trollhättan där det va ovanligt dött (!) , och sen hem igen.
och bara helt ointressant sådär så är det ljust ute igen nu :D
soluppgång är mysigt tycker jag faktiskt , så röd/rosa/orange och så sjuukt fint ! <3
jag har tråkigt , blä på det , puss hej ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0