kajsa :D

nu åkte Kajsa hem , hon skulle till ridskolan och så ju :/
åhh , jag vill också rida , dör på att inte ha häst !
men aja , sjukt nice hade vi det igår och idag iallafall ju :D
jag fick krafsa damsons super leriga hovar , men det va mysigt ändå på något sätt ♥
annat mysigt va väl våran fina idé om bröstcancer , vi är über smarta ju !
jaja , btw är jag awsm för jag vann över Kajsa i
1. skitgubbe
2. finns i sjön
3. klädpoker
och så tog jag ett till hål i Kajsas öra , blev jätte fint tycker jag faktiskt .
funderar på att fixa lite fler på mej också , i öronen kan väl inte mamma och pappa klaga på ?
och pappa lovade mej faktiskt en lite sten i naveln (aa'
fast verkar ju ändå inte få det .. får tjata mer :D
aja , vafan det blir som det blir ;)

lite bilder från dagarna oså :



Poooooooooker :D


hon hade ett hål innan men det syns inte :(



bäääbi <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0