nattbloggande ;)

Jag ändrade på designen igen nu ;d
Eller aa , bytte haeder , vilken va bäst ?
Slänger in bilder på båda under sen då :)

Haha , man skulle väl kunna kalla detta att natt blogga antar jag ?
Sitter och pratar telefon med Emil , sånt är kul :D
Amen funderar iallafall på att sova nu .
Små flickor som jag borde inte va vakna såhär sent .
Bolibompa slutade för längesen !
Hahaha , närå men ändå , nattinatti tror jag ;d

headrarna jag gjorde :


den headern jag har nu , tror den är min favorit faktiskt :)


den andra headern , a.k.a den jag hade nyss :)

vilken tycker ni jag ska ha ?


Kommentarer
Postat av: Sanna

Båda är fina (: <3



svar; Jo, men visst blev det! :)

2010-11-29 @ 10:31:15
URL: http://tusenvackrating.blogg.se/
Postat av: Malin<3

Precis som sanna sa, så är båda fina :D <3

Jag gillar båda ;)<3

hihi<3



Bloggsv: ;) <3 det finns finare fiskar i havet <3

2010-11-29 @ 11:23:11
URL: http://itsadreaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0