hemma :D

shuyyy ! :)

hemma från storstaden nu då , på sätt och vis är det synd men ska ju träffa min fruuu idag så .. ;)
fredag gick i stort sätt ut på att åka buss eftersom tåget blev inställt , åhh älska sj !
från 20.51 - 07.17 , inte kul alls :/
sen kunde man inte sova på bussarna heller så när vi kom fram däckade typ alla i hotell lobbyns fotöljer :)
sen va jag där hela lördagen som det hade hunnit bli , och till typ 20.00 på söndagen sen åkte jag heela långa vägen hem ;d
egentligen skulle vi ha sovit på ett billigt hotell i gamla stan men blev Quality Hotel Globe istället :D
typ asfint hotell , så mjoo , nöjd va jag ju lätt ! :D


Kommentarer
Postat av: ellinor

jag hatar kommunal trafik just nu !

Skulle åka buss från Falköping ,

men naturligtvis åker bussfan ifrån utan att hämta upp oss .

Då går vi för att be dem ringa upp chauffören och sen kommer han tillbaka 30 min försent och då missar jag bussen i Trollhättan.

Så jag får ta en buss senare och vänta på den 25 min men då är den självklart försenad också :D



menmen hoppas de bättrar sig imorgon

2010-11-02 @ 21:07:35
URL: http://thattone.blogg.se/
Postat av: therese

haha , sj och västtrafik asså .. :/

2010-11-03 @ 13:07:52
URL: http://lillaminii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0