5år gravid vs 92år gravid

jag läste just på rebeckhaam.blogg.se .
hon hade gjort ett inlägg om en 5årig flicka som blev gravid !

hon hette Lina Medina och fick sin första mens 8 månader gammal.
hon va som en vuxen kvänna vid 4år , förutom längd och psykisk mognad då. 
när hon va 5år började hennes mage växa och föräldrarna trode hon hade tumör i magen.
när dom tog henne till läkare visade sig att hon var gravid.
pappan åtalades för incest men blev släppt.
Lina har fortfarande aldrig erkännt vem pappan är och en av läkarna misstänker att hon faktiskt inte vet själv.
SÅ ALLA "DET ÄR SÅ SYND OM MEJ FÖR JAG ÄR BARA 16 OCH GRAVID" MAMMOR , IN YOURE FACE !


och när jag höll på att googla detta hittade jag nåt nästan ännu värre !

kinesiska Huang blev gravid 1948 60 år senare när hon va 92 var hon fortfarande gravid fast med ett dött foster, omg ! 92 år och gravid och dessutom ha varit det i 60 år !
dessutom borde fostret efter 60år ha förmultnat i livmodern .




aja , men nu ska jag sminka mej och dra till fallens , puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0