Ny blogg !

ya man ! ;D

aha , nu blev det såhär att jag skaffade en ny blogg igen för den andra sög :)
fast självklart har jag kvar min och Piffs blogg dåva så bara att checka den med thereseellinor.blogg.se :)

men , i måndags fick jag cykla till Kajsa : )
får börja cykla oftare , massa motion och shiet det är nyttigt för mej.
vi drog till överby men jag hade inga pengar med och det sög ju faktiskt :/
hon köpte två par assöta t-shirts iaf.
så blev det vänersborg nån timma sen oxå , det gillas somfan !
så tisdag fick vi för oss att dra till ed och träffa Frida och Toli.
ED ÄR JU OM MÖJLIGT ÄNNU MINDRE ÄN VÄNERSBORG !
kajsa va nära att gå av i bäckefors , illa det du ;)
sen blev det vänersborg igen dåva och se hem till henne igen typ .
ut och busa med hästarna lite.
fett med kärlek på dom ! <3
idag har vi vart slöa som fan typ.
ohja ! bara lite mys med sötingarna i hagen och så .
vart sjukt varmt så sola va toppen !

här kommer lite bilder på den underbaraste <3

<3


kanske bli modell där du ? :)

awwiie , jag älskar dej cheyen ! <3


barbacka ftw :D


finast !


ohja ! <3

kajsa <3
<3

<3
<3 :)

dålig kamera och fotograf och oredigerade kort men seriöst , den där cheyen är fin !
thaaatgirl.blogg.se om ni vill se henne mer :)


Kommentarer
Postat av: kajsa

tihih as grymma dagar vi får fan dra till ed nån mer dag det var ju as socialt där ;o

2010-07-15 @ 00:37:06
URL: http://thaaatgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0