pappa ♥

Haft en über mysig kväll/natt som gått ut på att bara sitta där nere och prata ut allt gammalt med pappa.
Har pratat sen ca 03.00 till 07.30 om allt mellan himmel och jord !
Han har pratat mycket innan om att han vill få en klarare bild av vem jag är och så.
Tydligen är det lättare för han att verkligen se hur mina syskon är (?)
Borde nog börja ha mer pappa tid igen känns det som :)
Det är helt otroligt skönt att få prata ut och slippa dölja saker !
Och jag kan säga att jag och pappa hade myyycket gammalt att prata om .
Vi är världsbäst på att bara 'sopa allt under mattan' känns det som !
Det känns hur bra som hellst nu att ha pratat om allt diskuterat och sagt vad vi tycker.

Tack för allt pappa , jag älskar dig !



Lika som bär ? (A) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0