överby :)

Vart på överby för att köpa julklappar idag så nu är jag fattig ;d
När jag kom dit träffade jag Sanna och Malin inne på H&M :DD
Mycket roligare efter att ha träffat dom.
Hade en über mysig dag , tack tjejor ! :)
Blev lite sorgligt när dom drog :(
Menmen , min tid själv fördrev jag med att prova kläder jag vill ha men köpte inget faktiskt (Y)
Hade ingen kamera med så det är fuckkad kvalité på bilderna men dom duger ;d
Puss på att jag ser blek ut (H) (N)

Dagens bilder :



'In living color'


Über fin topp , haha igga att 'banden' sticker ut ;d


Söta skor :)


Kil klackar :)


Jag och dom små tjejorna :D


Sanna är modig (Y)


Sist men inte minst , charm bild ;d


Tack för en mega mysig dag tjejor ! :)


Kommentarer
Postat av: Malin *^.^*

hihi *^.^*

vad mysigt jag står ;)<3

det va så myspysigt att träffa dej :D :* <3



JAG E fotografen på pluggis terran! :D <3 ;) Puss på dej sötaste <3

2010-12-19 @ 15:12:04
URL: http://itsadreaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0