mitt sanna jag (A)

julmys i skolan idag :)
dans , lekar , fika och heelt fria från lektioner !
blev en otroligt lycked dag tycker jag faktiskt , även om jag innan va säker på ett helvete .
har bara busiga bilder fråndagen (nästan) så ..

tänkte visa min rätta sida och bjuda på mej själv lite istället :


visst är vi söta ? :D


jag skrev inte det ! (A)


boooschen !


hittade en bild på mej i trean när jag städade , saknar det lååånga håret :(


bild från dagen faktiskt (Y)


så charmig ;)


suscribe ? (a) <3


Kommentarer
Postat av: ellinor

okej. . . dags att ses eller vad ? :o kanske den dag vi får jullov om du kan ? <3 saknar dej älskling

2010-12-14 @ 18:35:32
URL: http://thattone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0