tjejorna :D

pratar med Kajsa och Paowpaow på msn nu eftersom vi slutade tidigt från skolan (Y)
dom är lite lagom smarta ja , känns som hjärncellerna har fryst på dom :o
fast ärligt talat känns det som mina också är frusna.
No prov förrut då , haha bra det gick ;d
men jag klarade alla frågor om rökning och sånt , fast  folk retas för det :(
att jag är smart och svarar rätt innebär inte att jag röker faktiskt.
läste igår att man kan bli blind av rökning btw :o
inte för att det var på provet då men det är så .
aja slänger upp en bild och så så kajsa blir glad på mig ;d


Paulina lovade att döda mig om jag la ut denna D: (a)


Kommentarer
Postat av: Paowpaow

JAG SKA DÖDA DIG IMORN <3

2010-12-16 @ 15:57:52
Postat av: Kajsa

Säääxig bild ;D<3

2010-12-16 @ 15:59:08
Postat av: therese

HAHAHAHAHA , HUR DÅ , 8C ÄR JU KOMPLEDIGA HAHAHHAHA !



visst är den kajsa ? :D

2010-12-16 @ 16:36:30
URL: http://lillaminii.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Japp det tycker jag verkligen ;)<3

2010-12-17 @ 17:27:29
URL: http://thaaatgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0