bildbomb ;)

shoobree , hemma nu va ,
här kommer en bildbomb från bilsemestern då , har inte haft min minneskortsläsare tidigare så det får bli nu ;)
tyvärr segar internet så jag orkade inte ladda fler bilder än såhär ..


våran fina hög med grejer :)


utanför stugan vi sov i ena natten


utanför igen


statyer på tempelgården , otroligt fint va det :) 


slottsruinen på visingsö


kakor på jättemysigt cafe , älska ! <3


Jennys kaka :)


mammas :)


och min , det kändes fan taskigt att äta upp den :/


verandan hade rasat på över vintern D:


stuuugan :D


jag är pedanttant ;D


kläderna jag köpte i västervik :)



aah och denna är ju mest för att fråga , passar jag med tungpiercing ?
borde jag skaffa det ?


vart med kajsa igår och typ dagen innan och dagen innan xd
vi drog till vänersborg och så , träffade jonas och jesper .
nicenice :)
sen nästa dag badade jag och kajsa i åskagen med kajsas mamma och bror.
kajsas internet vill inte funka så hon kan inte skicka bilderna men när dom kommer blir det väl en ny bildbomb iguess ;)
palla skriva mer nu , ni vet det mesta och ja , jag borde verkligen fortsätta städa :)
ehehehehe , charrå dudes !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0