junkfesten :)

shhuuuu !
Igår va det junkfest och jag kom dit taggad somfan men det mesta blev bara jobbigt eftersom det va sånna jävla köer !
säkert minst en timme in i huset med rea grejer , och så fick man inte ta med väskan in heller :o
men senare kom Jonas också , när jag satt och smsa han så va hans kompisar brevid oss ,
fast då visste vi ju fan inte vilka dom va xd
så dom träffade vi ju också endel och så , det regnade somfan så det blev inte nåt med prylregnet eftersom det började lite senare och så.
och jag hade ju ingen jacka eller nåt och Duffy va snål som fan med paraflaxet :o
vem är det som säger så btw ? "paraflax" , mer än jag asså ?
cp att missa det . men det va fett att träffa folket iallafall :)
och vet ni ? jag är expert ! har faktiskt bild bevis :D

Lite bilder från kvällen :


några spännisar i pasta brottning ;)


foolkeet :D


tuffing :3


:D


tänk om man hade vart smart och börjat i den åldern :o <3


awh , stackars liten :o


fin pojke :)


:D<3


cross uppvisningen :)


kärlek på det :D


ehehehe (aa'


:s


ser ut som spya :s


vänersborg ! <3


aww , bäbi <3


ahjuste , klistemärkena Duffy satte på min röv :)
en "expert" och en "volcom" :3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0