ursand !

shuu !
ursand idag då , ehehehehe , inte kul !
det va regn och blåsigt och jag frös somfan !
men det kändes lite skoj ändå om man tänker på mina och kajsas små minnen därifrån.
Jonas stock va borta , vi hittade den seriöst ingen satans :o
precis när ja gick av bussen och skulle gå hem efter skolan började det regna mer .
hade inte en jävla torr centimeter på kroppen sen , vafan , jag som hade börjat torka på bussen D:
myser med chips och cola och fryser somfan nu , morronrock och två täcken och ändå kallt !
får se om det blir skola imorn ens ?

aja , ensam hemma nu , lite segt men får själv välja volym på musiken ju , ehehe , inte alls maxad (aa'
junkfest på lördag , TAGGA !
btw , nån som ska på dhw ? fett sugen på att dra dit men vette fan om man är själv :/

Lite bilder från dagen dåva !


Kajsa bäbi , så fin hon är ! :o <3


TITTA VAD VACKER MIN CHEY ÄR ! :o <3


ehehehe , törstig ju ;)


:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0