segla :)

YA MAN !
just nu sitter jag här i min stora mjuka morgonrock och väntar på att mamma ska komma hem från jobbet.
blir tyvärr inget paulina idag eftersom hon skulle nånstans.
aja , ikväll blir det att segla med Piff iallafall , och träffa Albin försa gången på2-3 år !
ska bli über kul , hoppas verkligen han kommer och undrar lite smått om han kommer känna igen mej .

gårdagen spenderades med mami , papi och syster .
först åt vi grillbuffé på nån resturang , halvbra får jag säga .
buffén va liten och vi kan nog grilla lika bra själva , så ja jag är inte överförtjust precis.
sen spelade vi frisbee golf . riktigt roligt tycker jag , även om jag inte vann :)
rekomenderar verkligen fler att testa det .

undra varför mamma inte är hemma nu ?
hon borde va :o

men men , min katt är underbart dum i huvet , tjock och älskar att klaga så jag måste ge han frukost .
fast jag tror mamma gjorde det innan jobbet , åhh , min underbara tjockis :'o
JAG ÄLSKAR HAN FAKTISKT ! <3


lilla älsklingen <3


ehehehe , jao , seglingen är awesome ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0