liseberg , kräftskiva och nossebro :)

Dålig uppdatering men hä kommer det ,

kajas internet vill fortfarande inte gå igång så det är snålt med bilder eftersom jag inte hade batteri i kameran , men ni får överleva faktiskt. så kan ni ju förbereda er på bildbomb för det lär det bli när kajsa kan skicka ;)

Torsdag åkte jag och Kajsa till liseberg och va tuffa , åkte inte så mycket eftersom köerna va enorma !
menmen , kul va det ändå faktiskt .
 fast störde mej endel på wannabe barnen bakom oss i flumeride .

fredagen va det kräftskiva i kajsas torp .
kände mej som värsta kräft proffset när jag lärde kajsa skala ;D
sen sov jag , Paulina och Kajsa över i torpet , ävenom både Kajsa och Paulina är sjuukt mörkrädda ,
ehehehe , det va mysigt :3

Lördag va jag också med Kajsa , hehe , vi drog till rådannefors och badade med hennes mamma och bror :)
sen fick jag och Kajsa tråkigt och bestämde oss för att åka till thn och tjocka oss med hamburgare och sen åkte vi till nossebro . tyvärr hade vi glömt titta bussar hem så ja :/
det tyckte tydligen Jonas va jävla kul iallafall ?
aja , det blev som det blev och hem kom vi ju :)

lite bilder från veckan då :


Kajsa va lite happyface på liseberg ;)


ehehehe , älskar hur jag ser ansträngd ut på nåt sätt ? - nae ..


<3


awe <3


somsagt , happyface :) <3


kort på kort , kajsa i närbild på fumeride :)


samma :) ... fast jag .


den blev suddig men jaa , det gör inget :)


ballonger :D


cheyen blåser håret och .. sjunger ?


fake piercing , yaa Iknow , passar det ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0