skola snart D:

ya dudes ! :)
om endast tolv dagar börjar skolan igen .
TOLV JÄVLA DAGAR ! inte ens två veckor :o
det blir kul att få träffa endel som man kanske inte har träffat mycket på lovet
 men det där med lektioner är inte mycket att se fram emot.
Jag har efter många om och men även bestämt mej att ta tag i skolarbetet lite mer.
Jag ska träna på spanskan och svenskan och se till att komma ihåg böckerna i ämnena ,
så ska jag försöka muta pappa att få pierca tungan om jag får mvg i matte , har hört att man ska ha bra motivationer , ehehehe ;)
fast detta kommer troligtvis inte funka ..
I no blir det sexual - undervisning så det kan hända att jag lägger lite mer tid på än förra terminen ;D

vädret är tråkigt btw , regnar och så , suger .
ser att löven har börjat falla också , känns sorgligt , är sommarn över nu ?

imorn blir det liseberg med Kajsa , awesome , yeh Iknow ! :)


Här kommer lite av det bästa från dalbo , slår vad om att vi har roligare än er ;)




lets move , ehehe , rider älg med Amanda <3


awwie , fina människor <3


mer fina människor <3

 
när jag letade skol bilder hittade jag även denna , låångt innan det va skola för mej , ehehe , jag va väl ca 3 ?


Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHAHHAHAAHAH bild nummer 2 asså!:ohur ser ja utxDklipp ut mig:P

2010-08-11 @ 18:15:08
URL: http://missglamorous.devote.se
Postat av: svar på kommentar : Amanda

verkligen inte cheyen , du är ju söt :o

2010-08-11 @ 19:17:53
URL: http://lillaminii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0