rödtott !

shuubree !
idag började skolan igen och det första som händer är att jag försover mej och missar bussen dit .
sen när mamma hade kört mej dit istället så blev jag liite sen till första lektionen enligt deras klocka ,
 inte min , sen blev det tjafs med läraren också , allt det FÖRSTA DAGEN !
är redan trött på det .
mamma städar och håller på och vill att jag ska hjälpa till . inte okej .
senare blir det överby medans mami tränar , ehehehe , så nyttig hon ska va :o

utflykt med klassen imorn btw , ursand , jaao , där har man ju inga minnen eller så (aa'
vi får fan gå ut på den där bryggan kajsa , det är ett måste :D

slänger upp nån bild på hur håret blev :


lite föör rött kanske , menmen , ganska nöjd :)


oh right , btw , våra nya awesome smeknamn :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0