piercing sugen somfan !

ååååh , så tråkigt att städa , drar verkligen ut på det :)
musiken som dunkar från datorn där emot är underbar !
"man behöver inte veta vart man ska , bara att man ska komma dit"
så fruktansvärt rätt egentligen .

jag har kommit på att jag har en förkärlek för att citera folk .
tyvärr är det inte alla som blir glada när nåt dumt dom sagt kommer upp 24/7 ;)

tittar piercingar och så nu ,
 


hittade inga skindivers som såg ut som dom jag tänkt mej men dom på bild 3 va också snygga :)
så vad tycks ? vilken är snyggast ? skulle jag passa ?
skindivers tänkte jag att dom typ gick åt sidan två på varje längst höftbenet ?
jag kommer omöjligt få detta för mina älskade föräldrar men man kan ju drömma ;)


Kommentarer
Postat av: din bästa syster (a) ellinor ?

skaffar du skindivers dödar jag dej ;o

tycker om dej som du är >.<

2010-08-09 @ 20:29:44
Postat av: svar på kommentar : ellinor

skindivers är sjuukt fint :o

men nån piercing får jag väl ha ? :/

2010-08-09 @ 20:44:32
URL: http://lillaminii.blogg.se/
Postat av: ellen

åh tack så mycket :D vad vill du veta? :)

2010-08-09 @ 22:48:04
URL: http://iigottrouble.blogg.se/
Postat av: svar på kommentar : ellinor

allt !

tex lite foto tekniker , inspiration , redigering tips samp program för redigering , tips nu när jag funderar på att köpa kamera osv :)

och gärna designtips och så på bloggen , dålig på sånt xd

2010-08-09 @ 23:24:38
URL: http://lillaminii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0