maxad , fast ne :o

jag va på underbart fest humör nu , sånt där som man bara är på när volymen är maxad ni vet ?
och då kommer min mamma in och säger att jag ska sänka för nu vill faktiskt hon kunna sova .
ja , det va ju trevligt , men jag undviker gärna bråk (speciellt dagen innan hon ska köra mej till en fest) så jag sänkte lydigt men så fort hon sover tänker jag skruva upp igen ;)

idag va jag hos kajsa och imorn blir det junk yard med henne :)
TAGGAD !
på kvällen träffade vi Paulina lite , ehehehe , jag snurrade tills jag va yr och ramlade .
då började dom prata om att dom skulle springa och när man inte kan gå kändes det värdelöst att ens försöka ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0