jag är jag !

först har jag tänkt på en sak , folk som klagar på mitt "nya jag" (finns det ens ?) här är förklaring på varför jag är som jag är
Rödluvan lyssnade inte på sin mamma, Pinocchio var en lögnare, Robin Hood var en tjuv, Tarzan gick utan kläder å lekte med sin "apa" och Snövit levde ihop med 7 män, den slampan (!) och pippi tjäftade med snuten. 
Det här växte jag upp med, så klaga inte på hur jag blivit ;)

trött som fan . har vart och tagit kort . vill inte bråka med mer folk . ska snart äta . orkar inget.

hejdå ! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

me is the shiiiit ;d

öhhh, naaa förlåt , du is the shiiiit ? xd <3

2010-08-26 @ 06:43:42
Postat av: svar på komentar :)

öhehehehe , va ?

2010-08-28 @ 01:36:18
URL: http://lillaminii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0