gammla minnen :)

håller på att byta rum nu så har flyttat saker hela dagen , helt ofixad är jag oxå .
detta suger. sen kanske det blir stan med kajsa och se om man träffar nån kul :)
fast jag äger tydligen inga rena byxor just nu :/

och tack förrästen för alla grattis och alla pressenter igår ! <3
1500 kronor fick jag oxå utöver pressenterna !
man borde fylla år oftare (aa'

så tittar man gammla bilder oxå , både på datorn och andra när jag va bäbis , ehehehe , tjockis jag va <3




ojdå , fan vad man hittar grejer ;D



ohja , pinsamt minne , denna bjuder jag på ;)



Mysan , R.I.P ! <3




jag och kajsa i ... 4an ?



jag har grisnäsa men det gillar ni :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0